1. Online bestellen bij Weespreventief.nl
2. Hoe duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
3. Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
4. Hoe kan ik betalen Weespreventief?
5. Wat zijn de verzendkosten?
6. Garantie
7. Vragen/Klachten
8. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Online bestellen bij Weespreventief.nl.
Online bestellen bij Weespreventief.nl kan 24 uur per dag en 7 dagen per week. Bestellen is een fluitje van een cent. U volgt eenvoudig onderstaande stappen:
1. U surft door de webwinkel Weespreventief.nl. Wanneer u een interessant artikel ziet, kunt u hierop klikken.
2. Nu komt u op de productpagina uit, waar u meer informatie over het product vindt en het kunt bestellen.
3. Als u het artikel wilt bestellen, selecteert u de juiste maat en u klikt vervolgens op de knop "Bestellen".
4. Het artikel wordt nu in het winkelwagentje geplaatst. U ziet het winkelwagentje rechtsboven. U kunt hierop klikken en u ziet dan een overzicht van de artikelen die in uw winkelwagentje zijn geplaatst. U kunt nu kiezen voor "Doorgaan met winkelen" en/of "Naar de kassa". In het winkelwagentje kunt u artikelen ook weer verwijderen of het aantal aanpassen.
5. Doorgaan met winkelen: U komt terug in de shop en kunt meer artikelen op bovenstaande manier aan uw winkelwagentje toevoegen. U kunt op elk moment naar het winkelwagentje gaan om de artikelen te bekijken en te wijzigen.
6. Naar de kassa: Bent u klaar met winkelen? Klik dan op de knop "Naar de kassa" in het winkelwagentje.
7. Om uw bestelling te kunnen verwerken dient u te "Inloggen". Wanneer u voor de eerste keer bij Weespreventief.nl bestelt, dient u eerst uw gegevens in te vullen, zodat wij deze kunnen registreren. U ontvangt automatisch een aanmeldbevestiging per e-mail. Als u al eerder bij Weespreventief.nl heeft besteld, hoeft u alleen maar in te loggen.
8. Na het aanmelden/ inloggen ziet u de knop WIJZIG U kunt hier uw adres controleren en eventueel aanpassen. Het is mogelijk uw bestelling op een ander adres dan op uw factuuradres te laten leveren. LET OP: bestellingen kunnen niet geleverd worden op een postbusadres! Als u vragen heeft, kunt u ons ook bellen op 020-2600604 . Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 10:00 - 17:30 uur bereikbaar.
9. Kloppen alle gegevens? Dan komt u automatisch bij stap 2 Verzenden/Betalen. U kunt nu de gewenste verzendmethode/betalingsmogelijkheid kiezen. Als u deze gekozen heeft gaat u naar stap 3. In stap 3 controleert u alles en voert u indien u deze heeft de Krotingsbon-code in. Ook is hier ruimte om eventuele opmerkingen te plaatsen. U bevestigd uw bestelling door op "Plaats Bestelling" te klikken.
10. Als de betaling verwerkt is, wordt uw order opgeslagen en krijgt u een orderbevestiging te zien. Deze bevestiging wordt ook per e-mail toegestuurd. Uw bestelling is geplaatst.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Weespreventief.nl bezorgt op alle dagen behalve op Zondag.
Wij streven ernaar om uw producten binnen 1 werkdag na ontvangst van uw betaling te versturen (zon- en feestdagen voorbehouden). Indien de levertijd niet gegarandeerd kan worden zal dit ten alle tijde vermeld worden bij de produktinformatie. Alle artikelen die wij op onze website aanbieden hebben wij in principe op voorraad. Het kan echter voorkomen dat een product onverhoopt even niet voorradig is. In dat geval krijgt U dit tijdig te horen, en in overleg met U storten we het factuurbedrag retour of spreken een nieuwe leverdatum af.
Ben je de eerste maal niet aanwezig, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden. Na de tweede aanbieding zal het pakket tot 3 weken af te halen zijn bij een nabijgelegen vestiging van PostNL. De bestelling wordt geleverd aan de deur, de ontvanger dient te tekenen voor een correcte ontvangst. Remboursbestellingen (na telefonisch overleg) kunnen uitsluitend contant worden afgerekend aan de bezorger van postnl.
Bestellingen kunnen niet geleverd worden op een postbusadres!
Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Ja, U kunt uw bestelling afhalen bij Weespreventief.nl na telefonische afspraak.
Het afhaaladres van Weespreventief.nl is:
Magneet 14 R
1446 XD Purmerend
Zodra uw pakket bij Weespreventief.nl klaarstaat, zult u een email ontvangen of gebeld worden. Het pakket kan alleen door de besteller worden afgehaald. Legitimatie is verplicht!
Hoe kan ik betalen bij Weespreventief.nl?
Uw bestelling bij Weespreventief.nl betaalt u veilig en eenvoudig via de dienst van Sisow, Paypal of Afterpay. Kiest u voor iDEAL, dan kunt u via alle bij iDEAL aangesloten banken betalen. Heeft u geen creditcard of bankrekening die geschikt is voor iDEAL of PayPal, dan kunt u bij ons ook via een bankoverschrijving betalen. U maakt het totaalbedrag van uw factuur over op de bankrekening van weespreventief.nl, onder vermelding van uw klant- en ordernummer. Zodra uw betaling binnen is, nemen wij uw order in behandeling.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor leveringen binnen Nederland variëren. De volgende staffels worden onderscheiden:
De verzendkosten in Nederland zijn bij ons altijd €6,75 ongeacht de hoeveelheid of gewicht.
Is uw orderwaarde meer dan €200,- dan versturen wij uw bestelling gratis binnen Europa.
Indien door onjuiste of onvolledige (aflever)adresgegevens een pakket niet bezorgd kan worden, zullen wij hiervoor de bezorgkosten in rekening brengen. Controleer uw afleveradres dus goed!
Garantie
Elk artikel van Weespreventief.nl voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit en degelijkheid. Mocht onverhoopt bij normaal gebruik het artikel gebreken vertonen, dan wordt deze door Weespreventief.nl kosteloos hersteld. Hierbij kan sprake zijn van vervanging of reparatie: dit ter beoordeling van Weespreventief.nl en de fabrikant. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.
Garantie voorwaarden:
- Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de klant;
- Indien een klacht gegrond is, beslist Weespreventief.nl of het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd wordt of (gedeeltelijk) wordt vervangen of (gedeeltelijk) wordt gecrediteerd;
- Een artikel dat voor garantie beoordeling teruggestuurd wordt, moet onbeschadigd zijn. Bijvoorbeeld worden niet in behandeling genomen;
- Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie bij:
• beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
• ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud;
• normale gebruiksslijtage;
• beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing;
• schade die is aangebracht door natuur, mens of dier.
Garantie buiten Nederland
Producten die voor garantie in aanmerking komen maar in het buitenland in gebruik zijn, kunnen in overleg geretourneerd worden. Zowel de kosten voor toezending naar Weespreventief.nl als de retour zending naar de klant zijn echter voor rekening van de eigenaar van het artikel.
Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de retourprocedure en de algemene voorwaarden.
Vragen/ Klachten
Mocht u vragens of onverhoopt een klacht hebben over (één van) onze producten of de door ons geleverde service dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 020-2600604 (maandag tot en met zaterdag van 10:00 uur – 17:30 uur).
U kunt onze klantenservice ook per e-mail bereiken. Na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een bevestiging. We streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen te beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hierover op de hoogte stellen. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen u klacht gaan bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Om uw gegevens te kunnen wijzigen, dient u ingelogd te zijn. Bovenin het scherm ziet u een kopje “ACCOUNT”. U komt dan in een scherm waar u wijzigingen in kunt aanbrengen.
Alle gegevens die bij Weespreventief.nl bekend zijn, worden uitsluitend gebruikt om u optimaal van dienst te kunnen zijn. Uw gegevens zullen niet voor andere doeleinden gebruikt worden en/of aan derden worden verkocht.